torsdag 30 maj 2013

Idag presenterar vi Elvisaren!


Idag ska vi och resten av interaktionsdesignsklassen presentera våra projekt i en utställning på KTH. På utställningen ska vi visa klockan, spela upp vår konceptvideo och hänga upp planschen ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar