-
torsdag 30 maj 2013
Idag presenterar vi Elvisaren!
Idag ska vi och resten av interaktionsdesignsklassen presentera våra projekt i en utställning på KTH. På utställningen ska vi visa klockan, spela upp vår konceptvideo och hänga upp planschen ovan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar