I lördags ägnade vi några timmar åt att börja filma till vår konceptvideo. Vi fick tips och hjälp, av våra kompisar som har startat ett produktionsbolag, med både filmning och skådespeleri. Arbetet gick väldigt smidigt och vi hann få ihop film till videons första del. Nu har vi lagt lite tid på att prova på att klippa filmen i Adobe Premiere Pro vilket var jättekul.
  |
| Från videons första scen. |
Nästa vecka när klockan är ihoplimmad och helt färdigkopplad tänker vi filma andra delen till konceptvideon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar